odsetek przestrzeni reklamowej na stronie zajmowanej przez jedną markę; na przykład, jeśli tylko jedna marka ma reklamy wyświetlane na stronie internetowej, wówczas ta marka ma 100% SOV. Pojęcie zbliżone do ZASIĘGU kampanii.
SPAM
pojęcie związane z przesyłaniem niechcianych wiadomości e-mail na Twoją skrzynkę pocztową, inaczej "wiadomości - śmieci".
SPO (ang. Supply Path Optimization)
rodzaj OPTYMALIZACJI PRZYCHODU, który ma na celu skrócenie ścieżki popytu / podaży między reklamodawcą a wydawcą - po stronie WYDAWCY.
SPYWARE (pol. „program szpiegowski”)
oprogramowanie komputerowe, które jest instalowane potajemnie w celu przechwycenia lub przejęcia częściowej kontroli nad interakcją użytkownika z komputerem, bez świadomej zgody użytkownika. Programy szpiegowskie mogą gromadzić różnego rodzaju informacje, takie jak informacje o przeglądanych treściach internetowych, czy ogólnie o "aktywności" użytkownika na komputerze.
srebrny – kampanie performance – „stawiamy na efekt”
Twoja kampania reklamowa nie daje oczekiwanych rezultatów? Jako wieloletni eksperci w prowadzeniu kampanii online, pomożemy je osiągnąć. Stawiamy na efekt.
srebrny – nowoczesne kokpity biznesowe – „dane w czasie rzeczywistym”
Potrzebujesz szybkiej informacji na temat najważniejszych wyników swojego biznesu? Interaktywne dashboardy pomogą Ci w tym.
SSP (ang. Supply/Sell Side Platform)
rodzaj PLATFORMY/TECHNOLOGII REKLAMY PROGRAMATYCZNEJ używany do sprzedaży POWIERZCHNI REKLAMOWEJ przez jej WYDAWCĘ.
STANDARDOWY DISPLAY (ang. standard display ads)
są to najbardziej rozpowszechnione formaty REKLAMY DISPLAY (banerowej). Zaliczamy do nich BILLBOARD (750x100 pixeli), DOUBLEBILLBOARD (750x200 pixeli), RECTANGLE (300x250 pixeli), SKYSCRAPER (120x600 pixeli) a także tzw. HALFPAGE (300x600).
STRATEGIA KAMPANII (ang. Campaign Strategy)
jest to sposób, w jaki, przy użyciu określonych środków (jak budżet, formy marketingu i czas), firma zamierza osiągnąć określone cele marketingowe, WIZERUNKOWE bądź SPRZEDAŻOWE.
STREAMING (pol. dosł. „strumieniowanie”)
technologia umożliwiająca przesyłanie dźwięku i obrazu do komputera ze zdalnej witryny internetowej, w CZASIE RZECZYWISTYM. Sprawdź również SERWISY STREAMINGOWE/VoD.
SOV (ang. Share Of Voice, pol. dosł. „udział w głosie”)
odsetek przestrzeni reklamowej na stronie zajmowanej przez jedną markę; na przykład, jeśli tylko jedna marka ma reklamy wyświetlane na stronie internetowej, wówczas ta marka ma 100% SOV. Pojęcie zbliżone do ZASIĘGU kampanii.
SPAM
pojęcie związane z przesyłaniem niechcianych wiadomości e-mail na Twoją skrzynkę pocztową, inaczej "wiadomości - śmieci".
SPO (ang. Supply Path Optimization)
rodzaj OPTYMALIZACJI PRZYCHODU, który ma na celu skrócenie ścieżki popytu / podaży między reklamodawcą a wydawcą - po stronie WYDAWCY.
SPYWARE (pol. „program szpiegowski”)
oprogramowanie komputerowe, które jest instalowane potajemnie w celu przechwycenia lub przejęcia częściowej kontroli nad interakcją użytkownika z komputerem, bez świadomej zgody użytkownika. Programy szpiegowskie mogą gromadzić różnego rodzaju informacje, takie jak informacje o przeglądanych treściach internetowych, czy ogólnie o "aktywności" użytkownika na komputerze.
srebrny – kampanie performance – „stawiamy na efekt”
Twoja kampania reklamowa nie daje oczekiwanych rezultatów? Jako wieloletni eksperci w prowadzeniu kampanii online, pomożemy je osiągnąć. Stawiamy na efekt.
srebrny – nowoczesne kokpity biznesowe – „dane w czasie rzeczywistym”
Potrzebujesz szybkiej informacji na temat najważniejszych wyników swojego biznesu? Interaktywne dashboardy pomogą Ci w tym.
SSP (ang. Supply/Sell Side Platform)
rodzaj PLATFORMY/TECHNOLOGII REKLAMY PROGRAMATYCZNEJ używany do sprzedaży POWIERZCHNI REKLAMOWEJ przez jej WYDAWCĘ.
STANDARDOWY DISPLAY (ang. standard display ads)
są to najbardziej rozpowszechnione formaty REKLAMY DISPLAY (banerowej). Zaliczamy do nich BILLBOARD (750x100 pixeli), DOUBLEBILLBOARD (750x200 pixeli), RECTANGLE (300x250 pixeli), SKYSCRAPER (120x600 pixeli) a także tzw. HALFPAGE (300x600).
STRATEGIA KAMPANII (ang. Campaign Strategy)
jest to sposób, w jaki, przy użyciu określonych środków (jak budżet, formy marketingu i czas), firma zamierza osiągnąć określone cele marketingowe, WIZERUNKOWE bądź SPRZEDAŻOWE.
STREAMING (pol. dosł. „strumieniowanie”)
technologia umożliwiająca przesyłanie dźwięku i obrazu do komputera ze zdalnej witryny internetowej, w CZASIE RZECZYWISTYM. Sprawdź również SERWISY STREAMINGOWE/VoD.