wszelkie informacje cyfrowe generowane w sieci przez użytkowników, które w szczególności mogą być wykorzystane w działaniach marketingu cyfrowego. Tego rodzaju dane możemy przedstawić w postaci INTERAKTYWNEGO PULPITU NAWIGACYJNEGO.
BILLBOARD
REKLAMA DISPLAY o rozmiarze 750x100 pikseli, wyświetlająca się zazwyczaj "na górze strony", należąca do tzw. STANDARDOWEGO DISPLAY'u.
BLACK HAT SEO (pol. przyb. „pozycjonowanie nielegalne”)
jest to określenie na praktyki, które stosują WYDAWCY serwisów internetowych, niezgodne z polityką właściciela danej WYSZUKIWARKI, mające na celu szybsze wypozycjonowanie się danej witryny w wynikach wyszukiwania. Sprawdź również WHITE HAT SEO, czy POZYCJONOWANIE W WYSZUKIWARCE.
BLOG
to publikowany w sieci dziennik składający się z oddzielnych wpisów (ang. post) na określony temat.
BLOKADA REKLAM (ang. ad block)
oprogramowanie w przeglądarce użytkownika, które blokuje wyświetlanie reklam na ekranie Twojego URZĄDZENIA.
BOT (skrót od ang. „robot”)
oprogramowanie, które działa automatycznie, bez interwencji człowieka. Używane najczęściej do INDEKSOWANIA witryn w wyszukiwarce (tzw. Pająki) lub jako oprogramowanie do komunikacji marketingowej, szczególnie do obsługi klienta. Sprawdź także pojęcia CRAWLER oraz INTELIGENTNY AGENT.
brąz – analityka internetowa – “jak poprawić działanie Twojej komunikacji”
Jeżeli prowadzisz działania w internecie i nie przynoszą one oczekiwanych rezultatów, napisz do nas, a przeanalizujemy Twoją sytuację i zarekomendujemy zmiany.
brąz – szkolenia – „uczymy jak się uczyć” – solidnie i praktycznie.
Chcesz stać się ekspertem z zakresu marketingu cyfrowego? Z nami możesz to osiągnąć. Zapraszamy !
BRIEF
jest to dokument, zazwyczaj w formie pisemnej, określający wymagania klienta/reklamodawcy, co do podjęcia określonych działań marketingowych/kampanii reklamowej, wysyłany do AGENCJI INTERAKTYWNEJ/DOMU MEDIOWEGO. Odpowiedzią AGENCJI/DOMU MEDIOWEGO jest stworzenie rekomendacji, w postaci tzw. MEDIAPLANU. Zobacz również RFP.
BTF (ang. Below The Fold) – pol. przyb. „poniżej ekranu”
termin określający treści, które znajdują się poza obrębem ekranu, po załadowaniu TREŚCI strony/serwisu internetowego; poza zasięgiem wzroku przed przewinięciem (patrz także ABOVE THE FOLD (ATF)).
BIG DATA
wszelkie informacje cyfrowe generowane w sieci przez użytkowników, które w szczególności mogą być wykorzystane w działaniach marketingu cyfrowego. Tego rodzaju dane możemy przedstawić w postaci INTERAKTYWNEGO PULPITU NAWIGACYJNEGO.
BILLBOARD
REKLAMA DISPLAY o rozmiarze 750x100 pikseli, wyświetlająca się zazwyczaj "na górze strony", należąca do tzw. STANDARDOWEGO DISPLAY'u.
BLACK HAT SEO (pol. przyb. „pozycjonowanie nielegalne”)
jest to określenie na praktyki, które stosują WYDAWCY serwisów internetowych, niezgodne z polityką właściciela danej WYSZUKIWARKI, mające na celu szybsze wypozycjonowanie się danej witryny w wynikach wyszukiwania. Sprawdź również WHITE HAT SEO, czy POZYCJONOWANIE W WYSZUKIWARCE.
BLOG
to publikowany w sieci dziennik składający się z oddzielnych wpisów (ang. post) na określony temat.
BLOKADA REKLAM (ang. ad block)
oprogramowanie w przeglądarce użytkownika, które blokuje wyświetlanie reklam na ekranie Twojego URZĄDZENIA.
BOT (skrót od ang. „robot”)
oprogramowanie, które działa automatycznie, bez interwencji człowieka. Używane najczęściej do INDEKSOWANIA witryn w wyszukiwarce (tzw. Pająki) lub jako oprogramowanie do komunikacji marketingowej, szczególnie do obsługi klienta. Sprawdź także pojęcia CRAWLER oraz INTELIGENTNY AGENT.
brąz – analityka internetowa – “jak poprawić działanie Twojej komunikacji”
Jeżeli prowadzisz działania w internecie i nie przynoszą one oczekiwanych rezultatów, napisz do nas, a przeanalizujemy Twoją sytuację i zarekomendujemy zmiany.
brąz – szkolenia – „uczymy jak się uczyć” – solidnie i praktycznie.
Chcesz stać się ekspertem z zakresu marketingu cyfrowego? Z nami możesz to osiągnąć. Zapraszamy !
BRIEF
jest to dokument, zazwyczaj w formie pisemnej, określający wymagania klienta/reklamodawcy, co do podjęcia określonych działań marketingowych/kampanii reklamowej, wysyłany do AGENCJI INTERAKTYWNEJ/DOMU MEDIOWEGO. Odpowiedzią AGENCJI/DOMU MEDIOWEGO jest stworzenie rekomendacji, w postaci tzw. MEDIAPLANU. Zobacz również RFP.
BTF (ang. Below The Fold) – pol. przyb. „poniżej ekranu”
termin określający treści, które znajdują się poza obrębem ekranu, po załadowaniu TREŚCI strony/serwisu internetowego; poza zasięgiem wzroku przed przewinięciem (patrz także ABOVE THE FOLD (ATF)).