brąz – analityka internetowa – “jak poprawić działanie Twojej komunikacji”

Jeżeli prowadzisz działania w internecie i nie przynoszą one oczekiwanych rezultatów, napisz do nas, a przeanalizujemy Twoją sytuację i zarekomendujemy zmiany.

Analiza dotyczy takich obszarów, jak:

  1. Strona internetowa – zarówno pod kątem tzw. użyteczności (UX), poprawności integracji technicznej z narzędziami analitycznymi, czy platformami reklamowymi (jak Google Ads, czy Facebook Business Manager), jak i pozycjonowania w wyszukiwarce (SEO).
  1. Kampanie online – analiza dotychczasowych działań, prowadzonych przez Twoją firmę, sprawdzenie poprawności integracji technicznej, czyli poprawnego mierzenia Twoich działań w sieci, a także rekomendacje, co do dalszych kroków, dostosowane do Twoich potrzeb i możliwości.
  1. Badania i rozwój – wszelkiego rodzaju analizy mające na celu diagnozę postrzegania Twojego produktu/usługi/marki. Nasza firma, w szczególności, specjalizuje się w analityce mediów społecznościowych (ang. social medial listening). Przygotowujemy specjalny raport, na podstawie którego będziesz w stanie dowiedzieć się jak Twój produkt, usługa czy marka postrzegane są przez użytkowników internetu, również na tle konkurencji.
  1. Audyt strategiczny – jest dedykowana dla nieco większych podmiotów, mająca na celu ogólną diagnozę sytuacji marketingowej firmy (analiza strategiczna), możliwe kierunki rozwoju, a także możliwe do ich realizacji narzędzia z zakresu marketingu cyfrowego. Analiza zakończona jest rozbudowaną prezentacją, nakreślającą główne wnioski z niej płynące.

Nasze analizy są poświadczone wieloletnim doświadczeniem w branży mediów oraz dobrą relacją ceny do jakości. Zadzwoń +48 720 951 451. Zapraszamy !!!

Share This