moment/miejsce, w którym konsument decyduje się na kupno produktu/zakupu; wykorzystywany przez REKLAMODAWCÓW w propozycjach promocji/rabatów. Przykładowo użytkownik zdecydował się na kupno konsoli od gier. Początkowo przeszukuje sieć w celu wyrobienia sobie opinii, która konsola jest najbardziej funkcjonalna i ma najlepszą relację ceny do jakości. Następnie szuka ofert sprzedaży w sieci z najniższą ceną pożądanego produktu. Trafia na stronę jednego ze sklepów z elektroniką. Na stronie okazuje się, że do pożądanej konsoli sklep „dorzuca” gratis jakąś nową grę, daje możliwość spłaty w ratach bądź po prostu rabat za dokonanie pierwszego zakupu. „Momentem zakupu” jest tu wizyta na sklepie i spersonalizowana oferta nakłaniająca do jego dokonania.
POP (ang. Point-Of-Purchase, pol. przyb. „punkt zakupu”)
utworzone przez mwierzbicka | kwi 8, 2021 | Zaawansowane | 0 komentarzy