złoty – programmatic in-house – “nowoczesny i efektywny zakup mediów dla Twojej firmy”.

Jeśli jesteś tutaj to zapewne nie jest Ci obcy temat reklamy programatycznej, jako takiej. Firma Tom Mate pomaga we wdrażaniu rozwiązań zautomatyzowanego zakupu mediów dla firm (ang. programmatic in-house).

Dlaczego warto?

Rozwój reklamy programatycznej to naturalna kontynuacja rozwoju dawnych, tzw. sieci reklamowych. Uproszczony przebieg tego procesu możesz obejrzeć tutaj (niestety po angielsku). Jej przyswojenie przez cały rynek trwało kilka długich lat, ale do rzeczy.

Reklama zautomatyzowana/programatyczna umożliwia kupującym i sprzedającym powierzchnię reklamową (ang. ad inventory), (jak sama nazwa wskazuje) automatyzację tego procesu. Nie ma więc potrzeby bezpośredniego kontaktu ze sprzedawcą (wydawcą). Teoretycznie każdy może wyświetlać reklamę, gdziekolwiek chce, gdziekolwiek przebywa jego grupa docelowa (ang. audience).

Istnieje kilka rewolucyjnych zmian, które na rynek reklamy internetowej przyniosło zjawisko reklamy programatycznej:

  1. Zakup powierzchni  odbywa się zgodnie z logiką aukcji – czyli ten wyświetli swoją reklamę, kto zaoferuje za nią najlepszą cenę (sprzyja to efektywności zakupu), co powinno także zabezpieczać interesy wydawców, którzy oferują sprzedaż swojej powierzchni reklamowej,
  2. Odbiorcy, a nie odsłony – co oznacza, że kupujący nie kupuje stricte powierzchni reklamowej (portalu lub witryny), ale użytkowników (jego grupa docelowa) bez względu na miejsca odwiedzane przez nich w sieci,
  3. Potężne platformy – istnieją specjalne, potężne platformy marketingu internetowego, które umożliwiają pojedynczemu kupującemu promowanie swoich produktów lub usług w dość łatwy sposób, w dowolnym miejscu, w dowolnym czasie i bez konieczności utrzymywania bezpośrednich relacji z wydawcami,
  4. Niezbędne dane – aby dotrzeć do odbiorców, możesz skorzystać z wielu źródeł przydatnych danych, niezależnie od tego, czy są one Twoje (dane własne, ang. 1st party), dane powiązane z Twoją branżą/obsługującą Cię agencją (dane agencji/pochodzące z Twojej branży, ang. 2nd party) czy jakiś inny, zewnętrzny dostawca danych (3rd party),
  5. Mniej biurokracji – nie musisz mieć bezpośrednich relacji z różnymi wydawcami (z różnymi specyfikacjami technicznymi), tworzyć wiele, różnych zleceń reklamowych, wysyłać kreacje i kontrolować wielu wydawców, ani później rozliczać ręcznie wielu  faktur. Wszystko można zrobić po Twojej stronie. Dzięki temu masz większą kontrolę nad procesem, oszczędzasz czas i pieniądze,
  6. Brak granic regionalnych – oznacza to, że w razie potrzeby możesz kierować reklamy do odbiorców z całego świata – duże platformy programatyczne to umożliwiają.

To wszystko powoduje, że reklama programatyczna kwitnie, sprzyjając wzrostowi efektywności zakupu/sprzedaży powierzchni reklamowej.

Usługa Programmatic In-House pomyślana jest dla większych firm, jako rozbudowany projekt, mający na celu przeprowadzenie Cię przez cały proces wdrożenia tego nowatorskiego rozwiązania, od A do Z:

  1. Audyt strategiczny – gdzie skupiamy się na analizie strategicznej, z punktu potencjału wdrożenia PROGRAMMATIC IN-HOUSE w Twojej firmie, zakończony rozbudowaną prezentacją z możliwymi rozwiązaniami i planem działania.
  2. Negocjacje z dostawcami technologii – jako doświadczeni eksperci z zakresu reklamy programatycznej, pomożemy Ci w doborze odpowiednich platform reklamy programatycznej i przeprowadzimy Cię przez negocjacje z ich dostawcami.
  3. Wdrożenie platform – wraz z dostawcami przeprowadzimy Cię przez proces wdrażania poszczególnych rozwiązań, tak, aby przeszedł on sprawnie, z naciskiem na niezależność Twojej firmy.
  4. Kompleksowe szkolenia – równolegle prowadzimy dedykowane szkolenia dla kadry manadżerskiej, a także osób z działów operacyjnych, które później będą odpowiedzialne za prowadzenie i egzekucję kampanii w modelu programatycznym.

Nasza firma stawia nacisk na obsługę 360 stopni oraz dostosowanie się do oczekiwań i potrzeb swoich klientów. Każdy projekt Programmatic In – house jest „szyty na miarę”, tak, aby Twój biznes najwięcej na tym skorzystał. Zapraszamy !!!

Więcej…

Share This